úkoly 1.-5.6.20207

NUTNÉ UDĚLAT, ABY DĚTI NEZAMEŠKALY
 
ČJ
  • slabikář str. 88-90 - di, ti, ni -  pomáhá mimotechnická pomůcka (říkanka): "Dě,tě,ně - háček nad e napíšeme. Di, ti, ni - háček snědlo měkké i." nebo také pro uvědomění pomáhá říkanka s ukazováním: " Měkké i je měkký nos,zamačkej si na něj dost.Tvrdé y si pohrává,na bradě se schovává." (Čti slabiky a mačkej střídavě měkký nos nebo tvrdou bradu.)
  • písanka str. 14-17 
  • diktát vět - 3 věty ze slabikáře str. 85/nahoře (trojúhelník) - Vybrat např. Koza má kůzlata. Kráva má telata. Kočka má koťata.
M
  • matematika 2.díl str. 66-68
PRV
  • pracovní sešit str. 74 - opakování měsíce, roční období, hodiny
  • pomáhá říkanka - Čtvrt, půl, třičtvrtě, celá - ukaž mi ručičko, kolik to dělá. - při říkance buď rukou nebo na papírových hodinách ukazujeme polohu.; Často nejsou ručičky na hodinách přesně na čísle a děti to plete - říkám jim, že ručičky utíkají k většímu číslo, tak mají číst už to číslo větší, ale říct: " Za chvíli (brzy) bude půl 8"
  • cíl: přečíst a nastavit na papírových hodinách celé hodiny a čtvrthodiny, rozlišit velkou a malou ručičku

 

 

 
DOBROVOLNÉ - PRO DĚTI, KTERÉ CHTĚJÍ SAMI VÍC - je to pouze nabídka, ale v souladu s tím, co bychom jinak dělali ve škole
 
HV 
VV + Pv

TV

PRV
M
ČJ