úkoly 22.-26.6.2020
NUTNÉ UDĚLAT, ABY DĚTI NEZAMEŠKALY
ČJ
- slabikář str. 97-99
- písanka str. 26-29 (pozor str. 29 dělat s dětmi - píší slova opačného významu)
- přepis vět ze slabikáře str.99/ modrý trojúhelník - dítě vybere správné řešení a přepíše věty do psacího písma
- řešení písanka str- 29 : studený / teplý, slabý / silný, tlustý / hubený, krátký / dlouhý, zlý / hodný)
M
- matematika 2.díl str. 75-78
PRV
- pracovní sešit str. 83 - závěrečná hra - rozstříhat
DOBROVOLNÉ - PRO DĚTI, KTERÉ CHTĚJÍ SAMI VÍC - je to pouze nabídka, ale v souladu s tím, co bychom jinak dělali ve škole
HV
- zazpívej si a nauč se písničku Na políčku v jetelíčku - doplnění příběhu ve slabikáři str. 100 https://www.youtube.com/watch?v=0TmxTE2n0As
VV + Pv
- nakresli včelu a plástve udělej pomocí obtisknutí bublinkové fólie https://vytvarna-vychova.cz/tag/vcely/
TV
- poletuj (běhej) jako včelka a sbírej kuličky (pyl) a nos je do mističky nebo nasávej vodu do brčka jen pomocí ucpání prstem (nektar) a přenášej do hrnečku - kolik stihneš za 1 minutu?
PRV
- podívej se na zajímavá videa a obrázky o životě včel https://www.montessori-skolka-brno.cz/l/poznavame-zivot-hmyzu-vcela/
M
- vypočítej a odkryj tím obrázek https://skolakov.eu/matematika/1-trida/scitani-a-odcitani-do-20/puzzle-pohadky-1/pocitame.html
ČJ
- přečti si (klidně se střídej s rodiči ve čtení) slabikář str. 100-101 - Příběhy včelích medvídků a pak si pusť příběh na videu https://www.youtube.com/watch?v=fz42Bgfy4os&list=PLX2umnEB5dYuY2nDCxw8leEx2xV7ljql3