úkoly 22.-26.6.2020

NUTNÉ UDĚLAT, ABY DĚTI NEZAMEŠKALY
 
ČJ
  • slabikář str. 97-99 
  • písanka str. 26-29 (pozor str. 29 dělat s dětmi - píší slova opačného významu)
  • přepis vět ze slabikáře str.99/ modrý trojúhelník - dítě vybere správné řešení a přepíše věty do psacího písma
  • řešení písanka str- 29 : studený / teplý, slabý / silný, tlustý / hubený, krátký / dlouhý, zlý / hodný)
M
  • matematika 2.díl str. 75-78
PRV
  • pracovní sešit str. 83 - závěrečná hra - rozstříhat
 
DOBROVOLNÉ - PRO DĚTI, KTERÉ CHTĚJÍ SAMI VÍC - je to pouze nabídka, ale v souladu s tím, co bychom jinak dělali ve škole
 
HV 
VV + Pv
TV
  •  poletuj (běhej) jako včelka a sbírej kuličky (pyl) a nos je do mističky nebo nasávej vodu do brčka jen pomocí ucpání prstem (nektar) a přenášej do hrnečku - kolik stihneš za 1 minutu?
PRV
M
ČJ