úkoly 18.-22.5.2020

NUTNÉ UDĚLAT, ABY DĚTI NEZAMEŠKALY
 
ČJ
  • slabikář str. 82 - 84 - G, g, ď, ť, ň
  • písanka str. 6 - 9
  • diktát - 5 slov ze str. 9 v písance
  • písanka str. 8 - pozor na velké písmeno ve jménech dětí - upozornit na to prvňáčka, znovu zopakovat pravidlo velkých písmen 
  • slabikář str. 84 - ď,ť,ň dělá některým dětem problém vyslovit a sluchem odlišit od tvrdého d,t,n - pomáhá cíleně a opakovaně číst písmenka s háčkem a bez háčku, sluchem odlišovat dvojice slov např: let  - leť, svit - sviť, jed - jeď, sed - seď, vláda - Vláďa - mohou pak ukázat na písmeno s háčkem/bez háčku nebo na měkký polštář/tvrdou kostku, vymýšlet se slovcem větu (pro lepší porozumění)
M
  • matematika 2.díl str. 60 - 62
  • str. 61/6 - 2 sloupečky skutečně přepsat do sešitu nebo na papír - trénují tím zápis
PRV
  • pracovní sešit str. 72
  • cíl: přečíst a nastavit na papírových hodinách celé hodiny, rozlišit velkou a malou ručičku (zatím jim nemotejte hlavy pojmy čtvrt, půl, třičtrvtě, pět minut po... - to bude úkol později)
  •  
  •  
  •  
 
 
DOBROVOLNÉ - PRO DĚTI, KTERÉ CHTĚJÍ SAMI VÍC - je to pouze nabídka, ale v souladu s tím, co bychom jinak dělali ve škole
 
HV 
VV + Pv

TV

PRV
M
ČJ