úkoly 4.-7.5.2020

 
NUTNÉ UDĚLAT, ABY DĚTI NEZAMEŠKALY
 
ČJ
  • slabikář str. 76-78 - F,f, slabiky pr, tr, dr, kr, dl, sl, zl - odborně slabikotvorné r,l
  • písanka 39 - 40 a str. 1 z nového dílu písanky 
  • vymysli a napiš něco o mamince - můžeš vytisknout pracovní list a doplnit, nebo se otázkami jen inspiruj a udělej si to po svém - důležité je, že napíšeš alespoň 3 věty nebo 5 slov sám podle sebe maminka PL.jpg (605861)
  • řešení písanka str. 40: Koza mečí. Ovce bečí. Kráva bučí. Čmelák bzučí. Slepice kdáká. Žába kváká. Sova houká. Husa kejhá.
M
  • matematika 2.díl str. 54 - 56 + zopakuj str. 40
  • zopakujte si krychli a kouli a přidejte kvádr a válec - opět je nejlepší ukázat dětem skutečné předměty, ne jen namalované, a stavby si zkusit postavit ze skutečných kostek
PRV
  • pracovní sešit str. 70
  • cíl: vyjmenovat dny v týdnu a zopakovat měsíce v roce, rozdělit do správného ročního období
  • Krásná je hra: "Jaký měsíc si myslím?" - hraje se podobně jako Jaké zvíře si myslím - jeden si myslí měsíc a smí odpovídat jen ANO/NE - další hráči (libovolný počet) - pokládají otázky a snaží se postupně přijít na správný název měsíce. Např.: Je tento měsíc v létě? ANO Začíná na písmeno č? ANO Máme při něm prázdniny? NE - tak je to červen
  •  
 
 
DOBROVOLNÉ - PRO DĚTI, KTERÉ CHTĚJÍ SAMI VÍC - je to pouze nabídka, ale v souladu s tím, co bychom jinak dělali ve škole
 
HV 
  •  zatleskej si v rytmu - podívej se nejdříve na video a pak se zkus naučit a k videu přidat;  slova ti pomohou (Soco = pěsti, Bače = tlesk, Vira = ramena) https://www.youtube.com/watch?v=UhPxxeDTS1U
  • info pro rodiče - rozvíjí rytmus i pohybovou koordinaci, používá se k propojení mozkových hemisfér, je dobré jako trénink mozku u různých poruch učení - i když to dětem ze začátku nejde, tak to stojí za nácvik
VV + Pv
TV
PRV
M
ČJ
NUTNÉ UDĚLAT, ABY DĚTI NEZAMEŠKALY
 
ČJ
  • slabikář str. 76-78 - F,f, slabiky pr, tr, dr, kr, dl, sl, zl - odborně slabikotvorné r,l
  • písanka 39 - 40 a str. 1 z nového dílu písanky 
  • vymysli a napiš něco o mamince - můžeš vytisknout pracovní list a doplnit, nebo se otázkami jen inspiruj a udělej si to po svém - důležité je, že napíšeš alespoň 3 věty nebo 5 slov sám podle sebe maminka PL.jpg (605861)
  • řešení písanka str. 40: Koza mečí. Ovce bečí. Kráva bučí. Čmelák bzučí. Slepice kdáká. Žába kváká. Sova houká. Husa kejhá.
M
  • matematika 2.díl str. 54 - 56 + zopakuj str. 40
  • zopakujte si krychli a kouli a přidejte kvádr a válec - opět je nejlepší ukázat dětem skutečné předměty, ne jen namalované, a stavby si zkusit postavit ze skutečných kostek
PRV
  • pracovní sešit str. 70
  • cíl: vyjmenovat dny v týdnu a zopakovat měsíce v roce, rozdělit do správného ročního období
  • Krásná je hra: "Jaký měsíc si myslím?" - hraje se podobně jako Jaké zvíře si myslím - jeden si myslí měsíc a smí odpovídat jen ANO/NE - další hráči (libovolný počet) - pokládají otázky a snaží se postupně přijít na správný název měsíce. Např.: Je tento měsíc v létě? ANO Začíná na písmeno č? ANO Máme při něm prázdniny? NE - tak je to červen
  •  
 
 
DOBROVOLNÉ - PRO DĚTI, KTERÉ CHTĚJÍ SAMI VÍC - je to pouze nabídka, ale v souladu s tím, co bychom jinak dělali ve škole
 
HV 
  •  zatleskej si v rytmu - podívej se nejdříve na video a pak se zkus naučit a k videu přidat;  slova ti pomohou (Soco = pěsti, Bače = tlesk, Vira = ramena) https://www.youtube.com/watch?v=UhPxxeDTS1U
  • info pro rodiče - rozvíjí rytmus i pohybovou koordinaci, používá se k propojení mozkových hemisfér, je dobré jako trénink mozku u různých poruch učení - i když to dětem ze začátku nejde, tak to stojí za nácvik
VV + Pv
TV
PRV
M
ČJ