úkoly 23.-27.3.2020

NUTNÉ UDĚLAT, ABY DĚTI NEZAMEŠKALY
 
ČJ
  • slabikář str. 61-63 - písmenko Č, č
  • komentář ke cvičení pod velkým obrázkem na str. 62 - nejprve čtěte jako slabiky, pak spojujte do slov (jedna slabika z horního řádku patří vždy k nějaké ze spodního řádku - spojí se čarou nebo vybarví stejnou barvou)
  • písanka 20-23 - písmeno H, T
  • slova z písanky str. 23 zkoušejte i jako diktát (stačí 5 slov) - diktát je pro děti velmi obtížný - musí slovo rozložit na hlásky; vzpomenout si, jak se píší; pak je napsat a po sobě znovu přečíst a zkontrolovat - pokud dělají chyby, nestresujte se tím - je to normální, pouze významně chvalte za zdařilé pokusy - musí se to teprve naučit - ale právě těmi neustálými pokusy se to učí
M
  • matematika 2.díl str. 34-37
  • str.34 - zde se děti seznamují s tím, že příklad a výsledek mohou kolem znaménka " ="  být i obráceně
  • str.36/ 1-4 - úkoly opět neslouží k trénování počtů, ale k mluvení a přípravě na slovní úlohy - ať dítě podle slovní nabídky vypráví, zeptá se a zvedne při tom hlas a pak celou větou odpoví
PRV
  • pracovní sešit str. 59 
  • cíl: rozdíl zima/jaro, vyjmenovat jarní měsíce, pojmenovat jarní kytičky, rozdíl strom/keř
  • přeskočené stránky 57+58 pouze dobrovolně - není v nich nic významného, raději se vraťte a znovu zopakujte staré str.51, 53, 55 a 56

 

 
 
DOBROVOLNÉ - PRO DĚTI, KTERÉ CHTĚJÍ SAMI VÍC - je to pouze nabídka, ale v souladu s tím, co bychom jinak dělali ve škole
 
HV 
VV + Pv
TV
PRV
M
ČJ