úkoly 9.-13.3.2020

 
NUTNÉ UDĚLAT, ABY DĚTI NEZAMEŠKALY
 
ČJ
  • slabikář do str. 57 - písmeno H a slova s dvěma souhláskami vedle sebe 
  • slova ve sloupečku na str. 57 trénujte různě na přeskáčku; nechte děti k nim vymýšlet věty - tím rozvíjíte řeč a zároveň ověříte porozumění, zkoušejte je přepsat do psacího písma a napsat jako diktát (stačí vždy jen 5 slov)
  • písanka do str. 13 - ou, eu, c
  • písmena ou, eu by děti měly zvládnout bez problémů sami; u písmene c - ukázat a vysvětlit tah pera při napojení na předchozí písmenko (např. u slova více, police...) - já říkám: "jako u písmenka a - pohladíš po hlavičce a vrátíš se"
 
M
  • matematika 2.díl do str. 28
  • vše by děti měly umět, budou potřebovat jen vysvětlit některé zadání
  • zadání str. 26/7 - diktát = učitel (rodič) diktuje příklady, dítě píše jen výsledky; při počítání  prsty nevadí, pokud je používá rychle a nepočítá si je jen po jednom prstu
  • zadání str.26/8 - pastelkou začnu od barevného bodu, postupuji vždy o jedno políčko ve směru šipky, pokud je před šipkou číslo dvě ,tak postupuji o dvě políčka

PRV

  • pracovní sešit 51-53
  • cílem je, aby si děti uvědomily a uměly popsat rozdíl mezi zimou a jarem (teplejší počasí, oblékání, jarní květiny, mláďata, svátek Velikonoce); k tomu ať umí říct jarní měsíce (březen, duben, květen)
  •  
DOBROVOLNÉ - PRO DĚTI, KTERÉ CHTĚJÍ SAMI VÍC - je to pouze nabídka, ale v souladu s tím, co bychom jinak dělali ve škole
 
HV 
VV
PRV
TV
M
ČJ